FAQ

1. Jaki wyjazd wybrać?

Jest to pytanie które nurtuje chyba każdego kto chce wyjechać na narty za granicę, a zwłaszcza tych którzy wybierają się tam pierwszy raz. Przede wszystkim należy założyć jaki budżet mamy do wykorzystania na taki wyjazd oraz które Państwo nas interesuje Włochy, Francja czy Szwajcaria. Oczywiście wszędzie mamy inne ceny. O Włoszech mówimy, że są drogie aby wyjechać i tanie aby tam być, natomiast o Francji odwrotnie tanie aby wyjechać i drogie aby tam być. Szwajcaria należy do drogich wyjazdów. Następnie należy zapoznać się z poszczególnymi stylami wyjazdu basic, basic+, family, family+, student, student+, imprezowy, imprezowy+, festiwal i sprawdzić w której grupie będzie nam najlepiej.

ZAPOZNAJ SIĘ ZE STYLAMI WYJAZDU

2. Jak zarezerwować wyjazd?

To bardzo proste, na naszej stronie internetowej www.winterevent.pl należy wybrać wyjazd który nas interesuje. Następnie przełączając się pomiędzy zakładkami w tabeli doprecyzowujemy jaką formę wyjazdy chcemy zakupić (sam nocleg, nocleg+skipass, nocleg+skipass+transport). Kolejny etap to wybór opcji zakwaterowania, która jest nam najbardziej odpowiednia. W tabeli przy wybranej opcji zakwaterowania klikamy rezerwuj, to spowoduje otwarcie się systemu rezerwacyjnego gdzie należy postępować zgodnie ze wskazówkami. Wprowadzamy uczestnika lub poszczególnych uczestników jeżeli jest to rezerwacja grupowa zapisując każdą osobę. Podczas wpisywania danych poszczególnych osób wybieramy tzw. dodatki dla każdej z nich. Wszystkie dodatki są automatycznie doliczane do umowy. Wszystkie ceny są wyrażone w EURO a system rezerwacyjny automatycznie przeliczy kwotę na złotówki po aktualnym kursie z NBP. Jeżeli posiadasz kod rabatowy możesz dodać go po wcześniejszym dodaniu osób. W kolejnym kroku należy podać e-mail na który ma zostać wysłana umowa, zaznaczyć wymagane zgody a następnie kliknąć rezerwuj. System poprosi nas o założenie konta w Panelu Klienta. Można to zrobić poprzez Facebook klikając w odpowiednią ikonę lub metodą tradycyjną podając adres email oraz wymyślając swoje hasło które musi składać się z min. 6 znaków w których musi znajdować się min. jedna cyfra, jedna mała litera, jedna duża litera. Po zakończeniu procesu rezerwacji na wskazany adres email automat prześle umowę wraz ze wszystkimi niezbędnymi informacjami. Należy nie odpowiadać na email poczty automatycznej. Właściwy adres email biura obsługi to info@abc-holiday.pl

Jako jedyne biuro podróży proponujemy Tobie rezerwację podzielona na tzw. składniki. Co to oznacza… W pierwszej kolejności możesz zarezerwować sam nocleg a skipass możesz dodać i opłacić do 7 dni przed swoim wyjazdem. Gwarantujemy otrzymanie skipass wszystkim klientom zapisanym na wyjazdy z naszą firmą. Jeżeli na dany wyjazd został przewidziany transport autokarem jego rezerwacja wraz z płatnością będzie odbywała się na ok. 45 dni przed wyjazdem. Taka sytuacja ma miejsce ponieważ zawsze mogą zajść pewne zmiany narzucone odgórnie odnośnie ilości osób mogących jednocześnie podróżować wspólnymi środkami transportu.

ZAREZERWUJ SWÓJ WYJAZD

3. Rezerwacja Szkoleń Narciarskich

Planując swój idealny urlop razem z WinterEvent masz możliwość skorzystania z najlepszej polskiej szkoły narciarskiej w Alpach Rossignol-Academy w preferencyjnych cenach. Szkoła prowadzi zajęcia na każdym poziomie zaawansowania od osób początkujących po zaawansowanych riderów chcących doszlifować swoje umiejętności. W tej szkole twoje dziecko może rozpocząć szkolenie już od 3 r. ż. Masz również możliwość zarezerwowania konkretnego instruktora a jest ich tutaj kilku. Freeride, frestyle, tyczki? No problem mamy tutaj specjalistów od każdego stylu jazdy. Odwiedź stronę szkoły www.Rossignol-Academy.pl i poznaj nasza kadrę oraz ofertę szkoleń.

ZAREZERWUJ SZKOLENIE NARCIARSKIE

4. Rezerwacja Nart w Wypożyczalni

Nie interesuje Cię posiadanie własnego sprzętu lub wybierasz nowatorskie rozwiązania i lubisz w każdym sezonie pojeździć na najnowszym modelu? Ta propozycja jest właśnie dla Ciebie. Stwórz sobie wymarzony urlop wypożyczając sprzęt renomowanej marki Rossignol i odbierz go bezpośrednio w ośrodku do którego się z nami wybierasz. W ofercie wypożyczalni znajdziesz wszystko to czego potrzebujesz z wyjątkiem butów narciarskich które musisz mieć swoje. Pamiętaj tylko aby dokonać wcześniejszej rezerwacji i otrzymać potwierdzenie wypożyczenia. Jeżeli w miejscowości do której się wybierasz nie ma możliwości wypożyczenia naszego sprzętu pomożemy Ci w załatwieniu go z lokalnej wypożyczalni.

SPRAWDŹ JAK WYPOŻYCZYĆ SPRZĘT

5. Panel Klienta

To narzędzie służące do zarządzania rezerwacjami klientów. Dzięki niemu możesz samodzielnie edytować swoją rezerwację wprowadzając tam różnego rodzaju zmiany m.in. dodanie uczestnika, zmiana transportu itp. W każdej rezerwacji można dokonać jedną darmową zmianę, po jej dokonaniu edycja zmian zostaje zamknięta, a każda kolejna musi zostać wykonana przez konsultanta i kosztuje 100 zł. Możesz również doładować swój portfel odpowiednimi kwotami i dokonywać zmian samodzielnie. Tutaj również pobierzesz fakturę za swój wyjazd oraz sprawdzisz swoje płatności.

ZALOGUJ SIĘ DO SWOJEGO PANELU KLIENTA

7. Płatności

Płatności podzielone są na tzw. raty. Pierwszą z nich stanowi zaliczka zawsze w wysokości 99 zł od jednego łóżka (jeżeli np. apartament jest 3 osobowy i zarezerwuje go jedna osoba zaliczka będzie wynosiła 99 zł x 3 łóżka = 297 zł) i płatna w 48h od dokonania rezerwacji. Kolejna rata to dopłata do 30% ceny całej umowy w tym sezonie płatna na 45 dni przed wyjazdem. Ostatnia rata to dopłata do 100% ceny wyjazdu i jest płatna zawsze na jeden miesiąc przed wyjazdem.

Jeżeli klient dokona rezerwacji w momencie kiedy obowiązuje już termin płatności drugiej raty zaliczka automatycznie wynosi 99 zł + 30% ceny całej umowy i płatna jest w 24h od dokonania rezerwacji.

Również jeżeli rezerwacja zostanie dokonana w momencie obowiązywania płatności ostatniej raty zaliczką będzie płatność 100% ceny całej umowy w 24h od dokonania rezerwacji.

Wszystkie płatności dokonujemy przelewem na wskazane w umowie konto. Wszystkie terminy płatności wraz z odpowiednimi kwotami są zawsze widoczne na umowie.

Aby sprawdzić swoją umowę zaloguj się do swojego panelu klienta

ZALOGUJ SIĘ DO SWOJEGO PANELU KLIENTA

Biuro nie ma obowiązku informowania klientów o zaległościach w ich płatnościach, których klient powinien przestrzegać.

8. Transport

Zapewne każdy staje przed tym pytaniem jaki środek transportu wybrać? Czy pojechać na wyjazd własnym autem czy może jednak autokarem. Samodzielna wycieczka w taką podróż nie należy do najłatwiejszych. Należy poważnie zastanowić się czy jesteśmy w stanie skutecznie pokonać górskie serpentyny aby dotrzeć na wymarzony urlop nie narażając się na dodatkowe nerwy oraz stres. Wbrew pozorom oraz różnorakim opiniom można wybrać przejazd autokarowy w którym nasze zmartwienia schodzą na plan dalszy. A wszystko to dzięki naszym profesjonalnym kierowcom z ogromnym doświadczeniem w transporcie wycieczek narciarskich oraz pilotowi który zawsze czuwa nad bezpieczeństwem turystów.

Nasze nowoczesne autokary są bardzo komfortowe oraz spełniają wszystkie normy bezpieczeństwa. Transport trwa zazwyczaj od ok. 22-24 h (Włochy) do 26-28 h (Francja), a autokar średnio co 4-4,5 h zatrzymuje się na przerwę aby turyści mogli rozprostować kości. Prosimy jednak pamiętać o czynnikach niezależnych prze które, podróż może się wydłużyć.  Pomyśl o przyjemnej i wygodnej podróży podczas której poczytasz książkę, obejrzysz film, prześpisz się, poznasz ciekawych ludzi. Opcja autokaru to również łatwiejsze spakowanie się na wyjazd. Zawsze możesz zabrać ze sobą bagaż główny, podręczny, buty oraz sprzęt.

Godziny zbiórek w poszczególnych miastach przy wyjazdach do Włoch (szacowany czas podróży ok. 22-24h)*

BIAŁYSTOK – 14:45, BYDGOSZCZ – 18:00, CZĘSTOCHOWA 21:00 – GDAŃSK – 15:00, KATOWICE – 23:30, KRAKÓW – 23:30, LUBLIN – 18:00, ŁÓDŹ – 19:00, POZNAŃ – 20:30, RZESZÓW – 21:00, SZCZECIN – 17:30, TORUŃ – 17:30, WARSZAWA – 17:00, WROCŁAW 00:30

Godziny zbiórek w poszczególnych miastach przy wyjazdach do Francji (szacowany czas podróży ok. 26-28h)*

BIAŁYSTOK – 12:00, BYDGOSZCZ – 15:15, GDAŃSK – 12:00, ŁÓDŹ – 14:00, POZNAŃ – 16:30, TORUŃ – 14:15, WARSZAWA – 12:00, WROCŁAW – 16:00

* Podane godziny zbiórek oraz szacowany czas podróży stanowią jedynie prognozę i mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od organizatora. Pamiętaj aby na 24h przed wyjazdem sprawdzić aktualne godziny wyjazdowe.

Autokar zabiera Was zawsze ze wskazanego przez nas miejsca, oddalonego o maksymalnie 25 km od centrum miasta.

W większości przypadków udaje się nam podstawić autokar docelowy we wszystkich wskazanych podczas rezerwacji miastach. Niestety czasami w przypadku nie uzbierania odpowiedniej ilości osób w danym mieście biuro zapewnia transfer antenkowy organizowany przez Bomatur lub Flixbus. Klient dla swojego komfortu może również skorzystać z połączeń innego przewoźnika np. PKP biuro wówczas zwraca kwotę do wysokości kosztu biletu II klasy. Klient również może skorzystać z transportu własnego do miejsca zbiórki wówczas biuro również zwraca kwotę do wysokości kosztu biletu PKP II klasy.

Jeżeli zdecydujesz się na transport własny cena twojej wycieczki będzie niższa o kwoty które są odejmowane od umowy z tego tytułu. Wysokość odejmowanych kwot jest zawsze widoczna w ofercie wyjazdu.

Przed wyjazdem otrzymasz od nas informację z dokładnym położeniem miejsca docelowego oraz nr. kontaktowy do pilota lub rezydenta z którym będziesz mógł się skontaktować po przyjeździe na miejsce.

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE NA TEMAT TRANSPORTU

9. Zakwaterowanie

WŁOCHY

Przy wyjeździe do Włoch zazwyczaj masz możliwość wybrania pobytu w hotelu lub w apartamentach. Ta pierwsza opcja jest najbardziej komfortowa ale i droższa finansowo. Poszczególne hotele różnią się od siebie standardem od 3 do 5 *. Atuty takiego pobytu to m. in. wyżywienie HB często basen oraz sauna, transport na stok itp.

Jeżeli wybrałeś opcję pobytu w hotelu w celu zakwaterowania należy udać się bezpośrednio do hotelu pod wskazany przez biuro adres. Dokładny adres obiektu znajduje się zawsze w zakładce położenie.

Pobyt w apartamentach to opcja, którą sklasyfikujemy jako znacznie korzystniejsza finansowo. Ich położenie w większości przypadków jest bardzo blisko stoku. We Włoszech mamy kilka typów apartamentów:

  • MONO – jednopokojowe
  • BILO – dwupokojowe
  • TRILO – trzypokojowe
  • QUADRILO – czteropokojowe

Od tego który typ apartamentu wybierzemy będzie zależała jego cena. Standard apartamentów klasyfikuje się na jednym poziomie. Ich wykończenie jest schludne oraz funkcjonalne. Każdy wyposażony jest w aneks kuchenny oraz łazienkę. Aneksy kuchenne posiadają podstawowe wyposażenie takie jak garnki, patelnie, talerze, sztućce itp. Poszczególne pokoje wyposażone są w łóżka spalne takie jak rozkładane sofy lub tapczany dwuosobowe, łóżka małżeńskie, łóżka piętrowe, łóżka pojedyncze, rozkładane fotele pojedyncze.

Jeżeli wybrałeś opcję zakwaterowania w apartamentach w celu odebrania kluczy należy udać się do biura WinterEvent lub skontaktować się z rezydentem. Dokładny adres obiektu lub numer do rezydenta otrzymasz w informacji wyjazdowej.

FRANCJA

Przy wyborze wyjazdu do Francji otrzymujesz opcje zakwaterowania w Apartamentach. Ich wykończenie jest schludne oraz funkcjonalne. Każdy wyposażony jest w aneks kuchenny oraz łazienkę. Aneksy kuchenne posiadają podstawowe wyposażenie takie jak garnki, patelnie, talerze, sztućce, zmywarka w większości ośrodków itp. Poszczególne pokoje wyposażone są w łóżka spalne takie jak rozkładane sofy lub tapczany dwuosobowe, łóżka małżeńskie, łóżka piętrowe, łóżka pojedyncze, rozkładane fotele pojedyncze.

Podczas wyjazdów do Francji klucze do apartamentu otrzymasz od pilota lub rezydenta. Kontakt do właściwej osoby otrzymasz w informacji wyjazdowej z biura.

10. Skipass

SKIPASS WŁOCHY  
VAL DI SOLE 

Jest to wyjątkowy resort narciarski, który w podstawowej opcji obejmuje dwa regiony Marilleva + Folgarida (Skipass FM) ale dla wytrawnych narciarzy oferuje coś więcej a więc możliwość rozszerzenia go o dodatkowe ośrodki takie jak Madonna Di Campiglo + Pinzolo + Pejo (Skipass SK, ponad 150 km tras). Ośrodki są połączoe ze sobą trasami narciarskimi i wyciągami z wyjątkiem Pejo do którego należy dojechać skibusem lub transportem własnym.

  • Rozszerzenie Skipass do opcji SK – Madonna di Campiglio + Pinzolo + Pejo

ADULT – osoba dorosła powyżej 16 roku życia.

JUNIOR – junior do 16 lat urodzony po 30.11.2004r.

CHILD – dziecko do 8 lat urodzone po 30.11.2012r.

  • Rozszerzenie skipass do opcji SK tylko do 7 dni przed wyjazdem

Skipass do opcji SK Madonna di Campiglio + Pinzolo + Pejo można rozszerzyć  bezpośrednio przy rezerwacji wyjazdu lub można dokonać takiej zmiany w swoim panelu klienta do 7 dni przed wyjazdem.  Na miejscu nie ma możliwości rozszerzenia skipass w preferencyjnej cenie. Na miejscu rozszerzenia  skipass, można dokonać jedynie w kasie wyciągów w cenie oficjalnej. 

  • Skipass upoważnia do

Jazdy na wyciągach oraz korzystania ze skibusów.  Skipass jest rzeczą osobistą i nie można go użyczać innym uczestnikom pod rygorem kary.  Skipass użyty  nawet jeden raz nie podlega możliwości zwrotu środków oraz zmiany zgodnie z regulaminem wyciągów.

  • Gdzie odbierzesz swój skipass

Przy wyjazdach z WinterEvent i wybraniu opcji pobytu w hotelu twój skipass będzie czekał na Ciebie w recepcji hotelowej. Przy wybraniu opcji pobytu w apartamentach twój skipass będzie czekał na Ciebie w biurze WinterEvent w Marilleva 1400.

  • Kaucja za skipass

Zgodnie z regulaminem wyciągów każdy skipass podlega kaucji w wysokości 5 euro.  W związku z powyższym każdy klient przy odbiorze skipass zobowiązany jest do zapłacenia 5 euro kaucji. Ostatniego dnia po nartach należy skipass zwrócić samodzielnie w kasie wyciągów lub w specjalnym automacie w celu otrzymania zwrotu zapłaconej kaucji.

  •  Zapisz numer swojego skipass lub zrób jego zdjęcie

Biuro nie ponosi odpowiedzialności za zgubiony przez klienta skipass. W celu uniknięcia kłopotów i dodatkowych kosztów zalecamy zrobienie zdjęcia skipass lub zapisanie jego nrumeru. Podając właściwy numer skipass istnieje możliwość zrobienia duplikatu w cenie 30 euro. W przypadku braku znajomości numeru skipass nie ma możliwości wykonania duplikatu i należy zakupić nowy skipass w cenie oficjalnej.

PEJO

Skipass w tej miejscowości jest bardzo zróżnicowany. W podstawowej opcji zawiera tylko resort Pejo, ale ośrodek jest położony w Val di Sole dlatego możesz mieszkać w Pejo ale mieć skipass na całą dolinę. Opcje do wyboru:

  • SKIPASS PEJO – tylko resort narciarski Pejo 6 dni
  • SKIPASS COMBI 1 – resort narciarski Pejo 5 dni + 1 dzień Folgarida, Marilleva, Madonna di Campiglo, Pinzolo.
  • SKIPASS COMBI 2 – resort narciarski Pejo 4 dni + 2 dni Folgarida, Marilleva, Madonna di Campiglo, Pinzolo.
  • SKIPASS SK – 6 dni Pejo, Folgarida, Marilleva, Madonna di Campiglo, Pinzolo.

ADULT – osoba dorosła powyżej 16 roku życia.

JUNIOR – junior do 16 lat urodzony po 30.11.2004r.

CHILD – dziecko do 8 lat urodzone po 30.11.2012r.

SKIPASS FRANCJA

 

  • Gdzie odbierzesz swój skipass

Podczas wyjazdów do Francji swój skipass otrzymasz od pilota lub rezydenta. Kontakt do właściwej osoby otrzymasz w informacji wyjazdowej z biura.

  • Kaucja za skipass

Większość ośrodków nie wymaga opłacenia kaucji za skipass podczas jego odebrania, ale w niektórych wynosi ona od 2-5 euro. Biuro udzieli Ci takiej informacji przed wyjazdem.

  •  Zapisz numer swojego skipass lub zrób jego zdjęcie

Biuro nie ponosi odpowiedzialności za zgubiony przez klienta skipass. W celu uniknięcia kłopotów i dodatkowych kosztów zalecamy zrobienie zdjęcia skipass lub zapisanie jego nrumeru. Podając właściwy numer skipass istnieje możliwość zrobienia duplikatu w cenie do 50 euro. W przypadku braku znajomości numeru skipass nie ma możliwości wykonania duplikatu i należy zakupić nowy skipass w cenie oficjalnej.

Telefon

INFOLINIA OGÓLNA 52 307 66 88

Telefon

NOWI KLIENCI 533 747 894
533 781 203

Telefon

REZERWACJE VAL DI SOLE 570 639 729

Telefon

WYJAZDY FIRMOWE 533 747 894